Saturday, April 23, 2011

el-clasico

"ish ish pak long ni..tak habis2 dengan bola"..kata tokngah aziz kat aku..
"besala tokngah,jiwa dah sebati dengan bola..xpaya nk wat pa dh"
aku macam biasala..barcelona,musim ni rasa sakit ckit la dari tahun sebelum ni,
sebab jumpa dengan musuh tradisi,Real Madrid.jenuh perah otak nk susun
taktikal untuk berhadapan dengan depa.tapi barca dengan corak
total footbal depa la..dok asyik bermain dengan bola,seperti bola tu 
dah jadi macam besi berani la plak..
kot mana pun aku tetap puas tengok barca main,kalau buleh aku nak
menerapkan gaya permainan seperti itu untuk pasukan aku sendri nanti..
haha..bila tu xtau la...sama-sama tgu la..
hari rabu ni jumpa real lagi,harap barca main sempoi
pastu dapat buh gol di santiago bernabue nanti..sebiji pun jadi la..xbyk pn xpa..
pasni barca kena jaga-jaga dengan kaunter attack real..
ni dok ralit serang,defend entah kemana..
kot mana pun champions league akan dibawa pulang ke nou camp nanti..
kita tengok dan lihat saja..huhu

No comments:

Post a Comment