Friday, November 19, 2010

JUMAAT..

jumaat dh lani..dh msuk jumaat ke berapa dlm hidup aku xtaula..nk kira pn letih jgk..tp klu dgn harga kasar dlm 22 thn lebih dh la aku tempoh jumaat..sedaq p sedaq mai..jumaat hari special ooo...dia rasa zuq len ckit..

klu aku kt msia dlu rsa jumaat hari yg indah.bkn pa..ada mak abah adik2 sume kt umah skali.mai sabtu pn ada jgk,tp hal msing2 la ckit.lupa dh hal pa xtau..tp mmg rsa len la klu hari jumaat ni..xtau la hmpa rasa lagumana lak..tp bg aku mmg mcm ni la..bkn pa..xsabaq nk p jumaat kot.. 
klu dok meset plak..sama jgk rsa..tp xtau la rsa cmna..dok kira p kira mai..jumaat ni ada mcm2 kisah jgk noh..hampa sume pakat tau blaka dh kot..antaranya kiamat akan jd hari jumaat..bila jumaat xtau la..tu kita kena sedia sndri la..pastu hari jumaat ni jgk ramai para nabi kita yang terdahulu berkahwin..
klu kt meset sndri hari jumaat riuh la..mlm2 dengaq hon sana sini..klu lagu tu xyah dok habaq la..kuka kuka kuka..yani yani..mcm2 jenis..layan jgk skali skala..tmbh2 ada org dok gelek lak kn..hat tu aku xtgk la takat ni..hehe..
pastu kn...ari jumaat la jgk aku cuba nk post bnda wat pertama kalinya dkt blog aku ni..
sja nk try2 ja.
besala bdk2 22 thn dh..apa2 pn hmpa klu dok kt hari jumaat ni pakat byk2 amal ibadat la..sbb jumaat ni pling spesial antara hari2 len.penghulu segala hari tu.
takat ni ja kot aku rajin tulih..hehe..pasni tgk la cmna lak..

JUMAAT HARI MULIA....

No comments:

Post a Comment